فروش محصولات خالص و بهداشتی کارخانه رب انار شهرضا

تهیه رب انار در مناطقی که محل کشت انار هستند بسیار رونق دارد و در این مناطق رب انار با کیفیت بالاتری تهیه می‌شود. فروش محصولات خالص و بهداشتی کارخانه رب انار شهرضا، طرفداران زیادی دارد زیرا در کارخانه رب انار شهرضا از انار های ارگانیک و با کیفیت که در شهر خودشان کشت می‌شود، استفاده می‌کنند.

در این راستا دانستن نکاتی که در تهیه رب انار اهمیت دارد، ضروری است.

کارخانه رب انار شهرضا

کارخانه رب انار شهرضا

نکاتی در مورد تهیه رب انار از کارخانه رب انار شهرضا:

هر چقدر رب انار غلیظ باشد باعث می‌شود تا دیرتر رنگ آن تیره شود و دیرتر فاسد شود. برای تهیه رب انار استفاده از انار های کوچک موردی ندارد فقط نباید دانه های آنها فاسد یا سفید و قهوه ای رنگ و یا خشک باشد. اگر از انار آبدار استفاده شود در کارخانه رب انار شهرضا به ازای هر ۸ کیلوگرم، یک کیلوگرم رب انار تولید می‌شود.
رنگ بهترین رب اناری که در کارخانه رب انار شهرضا تهیه می‌شود قهوه ای کمرنگ و یا پررنگ و قرمزه تیره است. رب اناری که رنگش به سیاهی برود نشان می‌دهد که یا رب انار سوخته است یا دارای ناخالصی هایی است.

از جمله ناخالصی ها که برای به صرفه بودن به رب انار های بازاری اضافه می‌شود عبارتند از:
• آلو
• آلوچه
اضافه کردن این دو مورد علاوه بر تغییر رنگ رب انار باعث می‌شود رب انار ترش تر بشود.

کارخانه رب انار شهرضا

نگهداری رب انار

از جمله شرایطی که کارخانه رب انار شهرضا برای نگهداری رب انار هایش توصیه می‌کند عبارتند از اینکه رب انار در ظرف شیشه‌ای در یخچال نگهداری شود.
در صورتی که تمایل دارید رب انار را بیرون از یخچال نگهداری کنید باید در تهیه آن از نمک بیشتری استفاده شود تا رب کپک نزند. از دیگر شرایط اینکه برای هر بار مصرف از یک قاشق خشک و تمیز استفاده شود و درب شیشه محکم بسته شود تا رب انار کپک نزند.

غذاهایی با رب انار

• خورشت فسنجان
• خوراک مرغ و مرغ سوخاری
• اکبر جوجه
• ماکارونی
برای اطلاع از فروشگاه های فروش محصولات خالص و بهداشتی کارخانه رب انار شهرضا و سایر شهر های کشور با کارشناسان فروش ما در این زمینه تماس بگیرید.

تماس با ما